2008/12/09

Albisteak V

Aspaldian berriak jarri gabe nengoen eta bazen ordua berriz albisteren bat hemen jartzeko. Gaurkoan El nervion dohako eunkarian Jet Lag Bio, aurrerago ere idatzi nuen honi buruz, laster hasiko dela dio. Datu garrantzitsuak ere ematen dizkigute, sarrera DOHAKO izango dela edo eguneko 3000 pertsona espero dituztela.


Gaurkoan programari buruz pixkat hitz egingo dugu, egunkarian xehetan batzuk agertzen baitira. Festibal honetan ez da bakarrik kaleko arte landuko jarduera oso interesgarriak ere pestatu dituzte, birziklatzeko materialekin jostailuak egiten, eguneroko gauzekin jostailu sexualak egiten irakatsiko dute bertara hurbiltzen denari. Modari eta ileapaindegiei ere eskainiko zaie txoko bat.
Komikiek ere tartea izango dute bertako kreatzaileak ez ezik kanpoak ere ikusteko aukera izango du bertara hurbiltzen en edonork. Kontzertu sala bat ere izango da, "Kale Act", bertan Wagon Cookin, Booka Shade edo Chiminigagua taldeek besteak beste joko dute.

Ikusi ahal izan duzuenez oso jarduera desberdinak izango dira. Blog honetatik bertara hurbil zaiteztera gonbidatzen zaituztet.

3 Komentario:

Saiotxu dijo...

Kaixo Amaia!!

gustatu zain jarri duzuna, programarena! agian bertatik pasatuko naiz...

buaaaa!! bai, pelikula ikusi egin dut!! pilo gustatu zait, zuri???

ikaragarria da!!!

bai mesedez, pasatu liburuarena! jeje

portzierto! asko gustatzen zait zure bloga, plantilla berria eta guzti!! niri azkenean ez dit aldatzen uzten, baina beno

Saiotxu dijo...

amaiaaaaaaaaa!!

joe, me estoy volviendo loka!!

mapa kontzeptuala egiten ari naiz, baina ez dakit nola kokatu geziena wordarekin, lagundu al didazu? emailera bidali dizut bale? eginda dago, baina gezi bakoitza kontzeptu batek lotu behar da, eta ez dakit nola egiten den!!

moxu!

larraitz dijo...

aupi, oso polita da zure blog-a, eta baita interesgarria. Nik joan nintzen Jet Lag-era eta oso ondo egon zen, ez zen jende asko egon baina beno, espero dut hurrengo urtean jende gehiago joatea oso ekintza politak zeudelako.